Infolinia

Ten serwis korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i zgodnie z Polityką Prywatności. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji

Szkolenia zamknięte

SZKOLENIA MANAGERSKIE
Kompetencje w zarządzaniu pracownikami
Rozwijanie kompetencji menedżerskich to klucz do sukcesu w zarządzaniu personelem. Na szkoleniu dowiesz się, na czym polega Twoja rola jako kierownika i zdobędziesz umiejętności pozwalające podnosić efektywność Twoich pracowników i ich skutecznie motywować. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Budowanie autorytetu
Budowanie autorytetu jest umiejętnością i gotowością do kreowania własnego wizerunku w taki sposób, by zdobyć zaufanie, przychylność oraz szacunek współpracowników. Na szkoleniu dowiesz się, jak wejść w rolę lidera, zachowując jednocześnie pozytywne relacje z innymi. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Budowanie zespołu
Efektywny zespół musi mieć dobre fundamenty. Szkolenie pozwala zrozumieć zasady funkcjonowania zespołu, wskazuje etapy rozwoju grupy. Pozwala przekonać się, jakie czynniki budują dobry zespół i zwiększają jego efektywność w sytuacji pojawiających się problemów. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Prowadzenie zebrań
Umiejętność prowadzenia efektywnych i ciekawych zebrań należy do tych kompetencji menedżera, które budują jego autorytet i szybko przekładają się na efekty pracy całego zespołu. Poznaj zasady organizowania skutecznych zebrań – przygotowania, prowadzenia i angażowania uczestników. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Organizacja pracy własnej
Sprawdź, na ile racjonalnie wykorzystujesz swój czas i co możesz zrobić, żeby uwolnić rezerwy. Dobra organizacja pracy to większa efektywność i szybszy rozwój pracownika i organizacji. Nauczysz się planować czas, uwzględniając cele swoje i organizacji. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Rozwijanie efektywności w warunkach stresu
Naucz się, jak skutecznie walczyć ze stresem. Umiejętne radzenie sobie w sytuacjach stresowych jest warunkiem optymalnego funkcjonowania. Kluczem do tego jest poszerzenie wiedzy na temat roli stresu w naszym życiu, uświadomienie własnych reakcji w sytuacji stresowej, a także poznanie technik obniżających poziom napięcia. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Techniki rozwiązywania problemów
Skuteczne rozwiązywanie problemów to proces identyfikacji trudności, rzetelnej analizy i wyboru najlepszego rozwiązania. Na szkoleniu przećwiczysz techniki konstruktywnego rozwiązywania problemów w poszczególnych etapach. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Wystąpienia publiczne
Poznaj narzędzia wielkich mówców i naucz się stosować je w praktyce. Na szkoleniu dowiesz się, co robić, żeby się wyróżnić, zostać zapamiętanym i przekonać do siebie słuchaczy. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Asertywność jako sposób przeciwdziałania mobbingowi
Czym jest mobbing, a czym nie jest? Naucz się odróżniać mobbing od innych zjawisk po to, by skutecznie się przed nim bronić, zapewnić efektywną profilaktykę i zapobiegać nieuzasadnionym powództwom. Korzystaj z zachowań asertywnych, które zwiększą Twoją pewność siebie i pomogą zapobiegać manipulacjom w kontaktach z klientami i pracownikami. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Zarządzanie konfliktem
Jak się zachować w konflikcie z pracownikiem? Co zrobić, by zespół zaczął współpracować? Dzięki zrozumieniu mechanizmów i dynamiki konfliktu trafniej zdiagnozujesz problem i znajdziesz rozwiązanie. Nauczysz się wykorzystywać konflikt do budowania współpracy i wypracowywania lepszych rozwiązań. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Zarządzanie zmianą
Skuteczne wprowadzanie zmian jest możliwe tylko wtedy, gdy obie strony – kierownictwo i pracownicy – są w ten proces zaangażowane. Nie popełniaj błędów i naucz się zarządzać zmianą tak, by wzmacniać zrozumienie sytuacji, pobudzać chęć do wprowadzenia zmiany i minimalizować opór. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
Profesjonalna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klienta to odpowiednie zaplanowanie pracy oraz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach nieprzewidzianych, trudnych, stresujących. Na szkoleniu poznasz narzędzia, dzięki którym podniesiesz  standardy obsługi swoich klientów. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Efektywne techniki sprzedaży
Dzięki efektywnym technikom sprzedaży szybko zwiększysz swoje obroty. Dowiedz się m.in. tego, jak zdobywać nowych klientów, być konkurencyjnym i skutecznie radzić sobie z obiekcjami. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Telefoniczna obsługa klienta
Telefoniczna obsługa klienta to nowoczesny, szybki i tani sposób na komunikowanie się i podtrzymywanie relacji z klientem. Warto poznać najważniejsze zasady takiego kontaktu, by pozostawiać najlepsze wrażenie i budować satysfakcjonujące długofalowe relacje. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Sytuacje trudne w obsłudze klienta
Rozwiązywanie trudnych sytuacji w obsłudze klienta jest kluczowe dla  utrzymywania długofalowych pozytywnych relacji i budowania wizerunku firmy. Na szkoleniu poznasz niezawodne techniki radzenia sobie z obiekcjami, reklamacjami, atakami klientów. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
SZKOLENIA INTERPERSONALNE
Komunikacja interpersonalna
Komunikacja interpersonalna to stały element życia zawodowego – kontaktu ze współpracownikami i klientami. Zrozumienie, na czym polega proces komunikacji i przećwiczenie niezawodnych technik pozwoli Ci zwiększyć zawodową skuteczność. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia

Praca w zespole
Poznaj mechanizmy funkcjonowania zespołu i etapy jego rozwoju, a zwiększysz efektywność pracy i będziesz szybko i skutecznie radzić sobie z przestojami w pracy zespołowej. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia

Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych
Konflikty między ludźmi się pojawiają – i to jest naturalne. Pomożemy Ci lepiej rozumieć sytuacje konfliktowe, konstruktywnie prowadzić spory i skutecznie znajdować rozwiązania. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Radzenie sobie ze stresem
Jak oswoić stres i sprawić, żeby był naszym sprzymierzeńcem? Poznasz mechanizmy funkcjonowania w stresie i nauczysz się radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. To inwestycja, która zwróci się w postaci lepszego samopoczucia i większej efektywności. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia
Zarządzanie sobą w czasie
Zrób krok w kierunku lepszej organizacji czasu. Znajdź balans między realizacją zadań a odpoczynkiem. Nauczysz się wyznaczania priorytetów i planowania zgodnie z Twoim indywidualnym rytmem. Zapytaj o szczegóły.
Zobacz pełny opis szkolenia