Infolinia

Ten serwis korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i zgodnie z Polityką Prywatności. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji

Szkolenia otwarte

SZKOLENIA MANAGERSKIE
Skuteczny manager
Rozwijanie kompetencji menedżerskich to klucz do sukcesu w zarządzaniu personelem. Tylko skuteczny menedżer jest w stanie wydobyć z ludzi to, co w nich najcenniejsze, by można było osiągać cele organizacji. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
Sztuka motywowania i rozwijania pracowników
Jak motywować pracowników? Co zrobić, by zespół był zaangażowany? Na szkoleniu poznasz szerokie spektrum narzędzi motywowania, dowiedz się, co motywuje Twój zespół i nauczysz się korzystać w pełni ze współczesnych teorii motywacji. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
Trudne rozmowy z pracownikami 
Trudne rozmowy z pracownikami to jeden z mniej lubianych, choć koniecznych elementów pracy menedżera. Na szkoleniu poznasz strukturę rozmów korygujących, dyscyplinujących, zwalniających i przećwiczysz techniki komunikacji, które są skuteczne w sytuacjach trudnych. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
Zarządzanie projektami dla praktyków w standardach PMI
Zarządzanie projektem to między innymi planowanie, harmonogramowanie, realizacja i kontrola zadań potrzebnych do osiągnięcia celów projektu. Na szkoleniu dowiesz się, jak osiągać cele projektów przy jednoczesnej neutralizacji wpływu istniejących ograniczeń i ryzyka – wszystko zgodnie ze standardami PMI. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia

Debiuty managerskie start-upowców
Zdeterminowany, z pomysłem na biznes, odkrywający reguły jakie rządzą współczesnym, globalnym biznesem – taki jest współczesny start-upowiec. Nowe technologie, finansowanie, innowacyjny model biznesowy to filary sukcesu. Nie mniej jednak ważna jest również biegłość w zarządzaniu potencjałem pracowników. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
Profesjonalni i skuteczni, czyli jak zapewnić dobre i efektywne relacje na linii IT - użytkownik
Dowiedz się, jak usprawnić codzienną komunikacją na linii IT- Klient (Użytkownik) i sprawić, by była ona bezstresowa dla obu stron. Dzięki temu wzmocnisz postawę nastawioną na współpracę i poprawisz wizerunek działu IT. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
Profesjonalna obsługa pacjenta
Profesjonalna obsługa pacjenta to szkolenie skierowane do pracowników przychodni, lecznic, gabinetów, szpitalu mających bezpośredni kontakt z pacjentami, na którym poznasz specyfikę komunikowania się w branży medycznej i przećwiczysz obsługę różnych typów pacjentów. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
Skutecznie i profesjonalnie, czyli dobre praktyki obsługi klienta w biurach turystycznych
Sukces w biznesie zależy od twoich umiejętności sprzedażowych. Na ich podstawie klienci budują opinię o produktach i usługach, które oferuje twoja firma. Według psychologia prof. Kahnemana (laureata Nagrody Nobla w dziedzinie Ekonomii, ponad 70% decyzji zakupowych klienci podejmują pod wpływem emocji, a nie racjonalnych informacji. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
Reklamacja i obsługa trudnego klienta
Radzenie sobie z trudnym klientem jest jedną z podstawowych chwil prawdy w obsłudze klienta. W sytuacjach konfliktowych jakoś obsługi klienta ukazuje się w pełni. Postępując zgodnie z podstawowymi zasadami budowania dobrej relacji z klientem można poradzić sobie w skomplikowanej i angażującej emocjonalnie sytuacji. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
SZKOLENIA INTERPERSONALNE
Mówca doskonały - wystąpienia publiczne w pigułce
Jaki jest mówca doskonały? Jak stworzyć wystąpienie tak, by się wyróżnić, zostać zapamiętanym i przekonać do siebie słuchaczy? Na szkoleniu poznasz różne aspekty wystąpień publicznych i nauczysz się stosować narzędzia wielkich mówców. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
W zgodzie ze sobą, w zgodzie z innymi - trening asertywności
Trening asertywności jest zaprojektowany tak, by poszerzyć wiedzę o asertywności i przećwiczyć umiejętność asertywnego komunikowania się. Naucz się stanowczo i w pełni wyrażać siebie, swoje emocje i opinie w sposób, który nie rani innych i pozwala budować pozytywne relacje. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
Efektywność osobista
Osobiste i zawodowe sukcesy w dużej mierze zależą od tego, jak zarządzamy zadaniami, na ile sprawnie potrafimy organizować sobie czas. Dowiedz się, jak wyznaczać priorytety i na czym koncentrować energię, by zwiększać swoją efektywność osobistą. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
Rozwiązywanie konfliktów
Skuteczne rozwiązywanie konfliktów zapobiega obniżaniu motywacji i efektywności w pracy. Naucz się konstruktywnie rozwiązywać konflikty, a obniżysz ich koszty i wypracujesz nowe rozwiązania. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia
SZKOLENIA HR-owe, KADROWE

Podstawy HR - Szkolenie dla Asystentek/ów Zarządu/ Dyrektora

Profesjonalni asystenci są jednymi z najbliższych współpracowników szefa. Ich najważniejszym zadaniem jest wspomaganie go w zarządzaniu firmą. Realizując je, zajmują się kwestiami administracyjnymi, ale także wykonują zadania w obszarze HR. Zapytaj o szczegóły

Zobacz pełny opis szkolenia

Prawo pracy - nowelizacja
Regulacje Prawa Pracy zmieniją się kilka razy do roku. Dowiedz się jak wyglądają najnowsze zmiany, poznaj informacje o uprawnieniach rodzicielskich, a także o prawidłowym wyliczaniu czasu pracy i wynagrodzeniach dla pracowników. Zapytaj o szczegóły
Zobacz pełny opis szkolenia